Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

onsdag 24 augusti 2016

Veckans förvarings favoriter


Har du som jag en förmåga att samla på dig alltför mycket saker?
Då är det två saker som gäller - sortera och skaffa bra förvaring.
Här kommer alltså lite bilder på härliga förvaringsmöbler som slukar mycket. 




En riktigt vacker möbel och jag gillar att den har en låda som en liten bonus.
Här får man plats med massor av saker och för den som vill ha mer förvaring kan det bli riktigt fint att sätta upp väggskåp ovanför det.
För den som vill ha saker sorterade men ändå lättillgängliga är askar och burkar en bra grej.
Här finns det gott om plats på skivan att ställa massa vackra småförvarings lådor m.m.  





Som jag nämnt förut är spegelbyråer en annan favorit - just för att spegeln redan finns där och inte behöver sättas upp på väggen.




Skåpet slänger jag med mest för att det är så grymt snyggt.
Gillar det också för att det har både dörrar och lådor och sväljer MASSOR.




 Bokhyllan med den underbara elefant tapeten från Svenskt Tenn är en favorit för att den har vitrin, en öppen hylla och dörrar nedtill - lite extra allt sådär!





Samma funktioner har den här hyllan och den har även en låda.
Att den är så smal gör att den kräver minimalt med väggbredd men höjden gör även den till en förvarings favorit.




Bara för att jag kan slänger jag med en liten stilbyrå med marmorskiva.
Den får vara med för att den är så läcker.
Jag skulle ha den som sängbord och på andra sidan sängen skulle jag ha en riktigt snygg stol. / Karin  












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar