Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

tisdag 9 augusti 2016

Soffor i sobra färger - vilken är mest du?


Soffor kan verkligen ha olika uttryck och idag har jag valt ut några som alla går i i grå/svarta toner men har helt olika stil.
Själv skulle jag nog välja den med pepitarutigt tyg, just för att jag gillar det tyget så mycket.
Fast.. det är klart -salongssoffan med vad vi brukar kalla "marockansk mönster" på tyget är också en favorit!






Kombinationen mellan den klassiska modellen med knappar och det moderna tyget samt vita ramen blir grymt snygg, kanske skulle jag välja den ändå!

































Den mörkgrå färgen är bara för snygg kombinerad med någon färg - hade jag bara en stor nog hall skulle den här godingen få flytta in hos mig. Jag skulle lägga till en riktigt färgstark och stor gosig kudde i sammet för att softa till den.




























Här är den - soffan med det "Marockanska" tyget - visst är den snyggast ändå, eller... / Karin





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar