Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

tisdag 21 juni 2016

Veckans favoriter


Drömma måste man ju få göra och idag har jag valt ut några favoriter jag gärna skulle möblera med om jag fick välja fritt.
Nu har jag gått helt på känslan och valt saker som har det där lilla extra och passar ihop utan att jag sett åt någon egentlig stilriktning.
Jag gillar att blanda utan att sätta några gränser.


























Bordet faller jag för för den underbara rökfärgade skivan - glas färgat i dova toner ser så härligt lyxigt ut!
Linneskåpet får alla plus för de rena linjerna och skulle det ha flyttat hem till mig skulle jag nog vågat lite och gett den en riktigt djup röd färg.


Vitt är ju dock en färg som håller i alla lägen.




























Fåtöljerna i Art Deco stil är bara för ljuvliga så de slänger jag med bara för att jag kan!






 Möbler med annorlunda former får alltid plus i mina ögon och sängborden/barskåpen är så charmiga med sina sexkantiga skivor. Som små pelare ståtar de och att de är små och smidiga gör dem så lättplacerade.








































Lampor är viktiga både för funktion och stil i ett rum och den här känns så där härligt designer lyxig - vintage när den är som bäst! / Karin







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar