Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

måndag 6 juli 2015

Måndagspyssla


Här i Karlskoga öser regnet ned och jag kan tycka det är skönt med regn efter en solig helg när man mest vänt i dörren hemma och hemmet ser ut därefter!
I kväll ska jag städa och göra fint - med gott samvete eftersom jag inte "måste" vara ute i solen.

När man inte har så stort men ändå alltid lyckas samla på sig alldeles för mycket saker är det viktigt att ha bra förvaring.




 Trälådor kan man få plats med mycket i och har man ett litet hörn eller kanske en smal vägg mellan två dörrar kan man stapla dem ovanpå varandra och bygga en liten "möbel".
Att sätta upp dem på väggen är också en lösning och sätter man flera i rad får man också en hylla att ställa saker på!


Vackra galler korgar kan man ha tidningar, handdukar i rullar - eller varför inte fina lakan i.




Jag samlar gärna på mig vackra tapetrullar, presentpapper och liknande och tycker det är fint att det framme - en tidningskorg blir perfekt för att organisera det hela i.

 

Rotting känns rätt och även gamla plåtaskar - perfekta att samla både smått och stort i.



Ett sideboard kan man ha mycket under - en kista som här eller varför inte klä stora kartonger med vacker tapet och ha som extra förvaring.
Ha en bra måndag nu och du - glöm inte paraply! / Karin











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar